Nemáte zapnutý Javascript, webová stránka nebude fungovat správně.
Některé části webu a aplikace nebudou dostupné.
Daně jsou pro mnoho lidí velkou neznámou a vyznat se v nich nemusí být jednoduché. Nikdo ale nechce zaplatit na daních víc, než musí. Jak si můžete snížit daňový základ a zaplatit méně díky životnímu pojištění nebo spoření na penzi? Jde to snadno a ušetřit navíc můžete každý rok.
Průměrný věk dožití se neustále prodlužuje a v NN jsme si tohoto trendu dobře vědomi.
Jak s prodlužující se délkou života naložíte, je jen na vás. My jsme tu od toho, abychom vám pomohli mít jej co nejvíce bez starostí. Téma stáří a důchodu se týká nás všech. Do penze půjdeme pravděpodobně o něco později než naši prarodiče, navíc si v ní díky prodlužující se délce života pobudeme přibližně o deset let déle. Jak se na tento fakt tváříme?
Online svět je tak trochu „nekonečná“ databáze informací. Informací zaměřených jak vědecky a naučně, tak určených čistě pro zábavu. Využíváme sociální sítě, zveřejňujeme na nich soukromá data. Někdy poskytujeme online až překvapivé množství osobních údajů.
Když se Aleny Novákové z Jihlavy zeptáte, jak se už po čtyřech letech práce pro NN vypracovala na seniorní úroveň Excelent VIP, recept vypadá zdánlivě snadno. Nejde jenom o produkci a počet uzavřených smluv, ale především o přístup ke klientům, péči o ně a úroveň komplexního servisu, který jim poskytuje.
Začít pracovat v oblasti pojišťovnictví a finančního poradenství není sice pro každého, ale také je dost zkušených a úspěšných poradců, kteří na počátku o této práci nechtěli ani slyšet. Vždyť je to jen pro ekonomicky vzdělané lidi, musíte se orientovat v právu, financích a kdo ví čem ještě. To by nebylo nic pro mě. Poradkyně Jana Štoudková ze Svitav je skvělý příklad, jak takové pochybování může dopadnout.
Co potřebuje kvalitní finanční poradce k úspěchu? Vytrvalost, dobré kontakty, empatii, výdrž, aby nečekal okamžitý úspěch za každým rohem. Ale také trochu odvahy riskovat a jít tam, kam si jiní zatím netroufli.
Je pro práci v oboru financí zásadní sebevědomí? Podle pražské finanční poradkyně pracující pro NN Petry Richterové určitě, ale vyvíjet na klienty nějaký nátlak sama neumí a ví to o sobě. „Někdy je lepší, když na klienta jdete zlehka a spíš přes povídání, naslouchání, vztahově,“ popisuje Petra výhody svého přístupu.
Začínat v pojišťovnictví před skoro třiceti lety, to bylo spíš nadšení a odvaha. Dnes mají nováčci zásadně jiný servis a podporu. Věnuje se jim hned několik kolegů a mají možnost projít různým školením. Když pro Nationale-Nederlanden v roce 1993 začal Ondřej Valeš pracovat, neměl samozřejmě mobil, ale dokonce ani pevnou linku.
Zadejte svoji emailovou adresu a nechte se pravidelně informovat o nových článcích na našem webu.
blog šárky sudové banner big content banner custom width banner on mobile blog:esg blog:obyčejní hrdinové doplňkové penzijní spoření děti investice jaro jídlo kampaň léto motivace mýty night run nn online penze podzim pojištění pojišťovna prevence a zdraví připojištění příběhy příběhy ženy rakovina rady rakovina ženy riziko rizikové životní pojištění slavné osobnosti služby sport spoření svátek video vlastina svátková vzdělávání zajímavosti zima zobrazit_v_penzijnim_sporeni závažná onemocnění úraz ženy životní pojištění životní styl
Zadejte svoji emailovou adresu a nechte se pravidelně informovat o nových článcích na našem webu.