Nemáte zapnutý Javascript, webová stránka nebude fungovat správně.
Některé části webu a aplikace nebudou dostupné.
Začínat v pojišťovnictví před skoro třiceti lety, to bylo spíš nadšení a odvaha. Dnes mají nováčci zásadně jiný servis a podporu. Věnuje se jim hned několik kolegů a mají možnost projít různým školením. Když pro Nationale-Nederlanden v roce 1993 začal Ondřej Valeš pracovat, neměl samozřejmě mobil, ale dokonce ani pevnou linku.
„Když klient podepisuje smlouvu, nekupuje si jenom finanční produkty, ale také služby svého poradce. Jemu věří, na něj se bude obracet, kdykoli bude něco potřebovat. Ten podpis je projev důvěry."
V mládí každému připadají třicátníci jako starci a vlastní penze jako sci-fi.
Finanční gramotnost poloviny dospělé populace České republiky není na dobré úrovni.
Dětem se dá spořit vlastně celý život. Nejdřív na dobrou školu, která děcka co nejlíp vystřelí do života.
Kdo by nechtěl mít na kontě pěknou kulatou sumičku a užívat si podzim svého života stejně jako pověstní němečtí důchodci? Asi málokdo.
Děti jsou brilantními byznysmeny už odmalička.
Zajímalo nás, jaký je pohled obyvatel ČR na produkty doplňkového penzijního spoření. Výsledky online průzkumu, provedeného agenturou NMS v lednu 2016, nám poskytly přibližnou odpověď.
Zadejte svoji emailovou adresu a nechte se pravidelně informovat o nových článcích na našem webu.
blog šárky sudové banner big content banner custom width banner on mobile blog:esg blog:obyčejní hrdinové doplňkové penzijní spoření děti investice jaro jídlo kampaň léto motivace mýty night run nn online penze podzim pojištění pojišťovna prevence a zdraví připojištění příběhy příběhy ženy rakovina rady rakovina ženy riziko rizikové životní pojištění slavné osobnosti služby sport spoření svátek video vlastina svátková vzdělávání zajímavosti zima zobrazit_v_penzijnim_sporeni závažná onemocnění úraz ženy životní pojištění životní styl
Zadejte svoji emailovou adresu a nechte se pravidelně informovat o nových článcích na našem webu.