Nemáte zapnutý Javascript, webová stránka nebude fungovat správně.
Některé části webu a aplikace nebudou dostupné.
Číslo účtu: 5005004433/0800
Variabilní symbol: číslo smlouvy
Konstantní symbol pro klienta: 0558
Konstantní symbol pro zaměstnavatele: 3558, nebo 3552
Specifický symbol (nepovinný): rodné číslo klienta
Co když...
Vznikne vám přeplatek, který použijeme na úhradu příspěvků v následujících měsících. TIP: Služba daňové optimum Tato služba vám převede přeplatky do prosince daného roku. Tím vám může vzniknout nárok na daňový odpočet.
Aktivovat službu „daňové optimum“ si můžete kdykoli a bezplatně.
Pokud nemáte přeplatek, zůstane daný měsíc neuhrazen. Nevzniká vám sice žádný dluh, ale neuhrazený měsíc se vám nezapočítá do počtu odspořených měsíců, tedy nevznikne nárok na státní příspěvek.
Vznikne vám přeplatek, který použijeme na úhradu následujících měsíců.
Pokud byste chtěl/a zaslat platbu zpětně za předchozí měsíc, není to bohužel možné. Měsíční příspěvky se vždy účtují do měsíce, ve kterém platbu pošlete. Mohou vám ale pomoct k odpočtu z daní. TIP: Služba daňové optimum Tato služba vám převede přeplatky do prosince daného roku. Tím vám může vzniknout nárok na daňový odpočet.
… mám zájem posílat si vyšší měsíční příspěvek
Udělejte jednoduchou změnu smlouvy. Vše můžete zvládnout kdykoliv online v klientském portálu MojeNN.
… uvedu chybné platební údaje?
Zavolejte nám na Klientskou linku 244 090 800 (každý všední den od 8 do 18 h.). Řekněte nám, z jakého čísla účtu a v jaké výši jste příspěvky zaplatil/a, a my vám pomůžeme.
Nebo nám pošlete kopii chybného platebního příkazu ze své banky na e-mail dotazy@nn.cz (z e-mailové adresy, kterou jste uvedl/a ve smlouvě) a uveďte správné platební údaje, pod kterými si přejete platbu zaúčtovat.
Jak probíhá zaúčtování?
Pozor! Aby vše proběhlo bez problémů, na své smlouvě musíte mít možnost příspěvku zaměstnavatele nejprve aktivovanou. To lze provést buď pomocí změnového formuláře zde, nebo jednoduše v klientském portálu MojeNN.
Zaměstnavatel nemá danou fixní částku, kterou musí na smlouvu přispívat. Příspěvek zaměstnavatele se na vaši smlouvu zaúčtuje v aktuálním měsíci, a to v takové výši, v jaké byl zaslán.
Změnil váš zaměstnavatel výši příspěvku?
Tuto změnu nám nemusíte oznamovat. Příspěvek zaměstnavatele se na vaši smlouvu zaúčtuje v takové výši, v jaké byl zaslán.
Jak je to se státními příspěvky?
Na platby zaměstnavatele nejsou připisovány státní příspěvky. Výše státního příspěvku závisí jen na vašem měsíčním příspěvku – více zde.
Kdy je uvidím na mém spoření na penzi?
Stav vašeho spoření na penzi si můžete sami online sledovat na klientském portálu MojeNN. Státní příspěvky se připisují vždy po dvou měsících od skončení kalendářního čtvrtletí:
1. čtvrtletí (leden – březen) – připsání v květnu,
2. čtvrtletí (duben – červen) – připsání v srpnu,
3. čtvrtletí (červenec – září) – připsání v listopadu,
4. čtvrtletí (říjen – prosinec) – připsání v únoru následujícího roku.