08.03.2022
Nemáte zapnutý Javascript, webová stránka nebude fungovat správně.
Některé části webu a aplikace nebudou dostupné.
Poradíme vám, jak postupovat, pokud od nás očekáváte výplatu pojistky nebo penzijního spoření, anebo naopak máte ze svého účtu ve Sberbank nastaveny platby do NN.
Výplaty peněz na účty ve Sberbank jsme zastavili včas. Klienty obvoláváme a individuálně s nimi domlouváme jiný způsob výplaty. O své peníze nemusíte mít strach, vše společně vyřešíme.
Pokud jste měli nastavené své platby do NN z účtu ve Sberbank, je potřeba založit si běžný bankovní účet jinde a nastavit novou platbu. Údaje pro platby pojistného najdete na stránce Platba pojistného, a pro převody na penzijní spoření na stránce Platba přispěvků.
Pokud už účet jinde máte, použijte jej prosím pro své platby. Abychom mohli vaši platbu správně identifikovat, je potřeba, abyste dobře vyplnili variabilní symbol platby (VS). Údaje pro platby pojistného najdete na stránce Platba pojistného, a pro převody na penzijní spoření na stránce Platba přispěvků. Pokud byste měli s nastavením plateb problémy, kontaktujte nás a my vám rádi pomůžeme.
Pokud dojde ke zpoždění platby v souvislosti s přenastavením vašich plateb ze Sberbank o měsíc a více, ozveme se vám a společně tuto situaci vyřešíme.