Přeskočit na: Obsah

Informace pro naše klienty, kteří mají účet vedený ve Sberbank

08.03.2022

Poradíme vám, jak postupovat, pokud od nás očekáváte výplatu pojistky nebo penzijního spoření, anebo naopak máte ze svého účtu ve Sberbank nastaveny platby do NN.

Výplaty peněz na účty ve Sberbank

Výplaty peněz na účty ve Sberbank jsme zastavili včas. Klienty obvoláváme a individuálně s nimi domlouváme jiný způsob výplaty. O své peníze nemusíte mít strach, vše společně vyřešíme.

Pravidelné platby z účtu ve Sberbank

Pokud jste měli nastavené své platby do NN z účtu ve Sberbank, je potřeba založit si běžný bankovní účet jinde a nastavit novou platbu. Údaje pro platby pojistného najdete na stránce Platba pojistného, a pro převody na penzijní spoření na stránce Platba přispěvků.

Pokud už účet jinde máte, použijte jej prosím pro své platby. Abychom mohli vaši platbu správně identifikovat, je potřeba, abyste dobře vyplnili variabilní symbol platby (VS). Údaje pro platby pojistného najdete na stránce Platba pojistného, a pro převody na penzijní spoření na stránce Platba přispěvků. Pokud byste měli s nastavením plateb problémy, kontaktujte nás a my vám rádi pomůžeme.

Zpoždění platby v souvislosti s přenastavením vašich plateb ze Sberbank

Pokud dojde ke zpoždění platby v souvislosti s přenastavením vašich plateb ze Sberbank o měsíc a více, ozveme se vám a společně tuto situaci vyřešíme.