06.11.2020
Nemáte zapnutý Javascript, webová stránka nebude fungovat správně.
Některé části webu a aplikace nebudou dostupné.
Změna platí jen pro klienty, kteří si sjednali životní pojištění NN Blue a pro klienty bývalé pojišťovny Aegon.
Snažíme se vždycky hledat to nejlepší řešení, a proto měníme účet, na kterém budeme spravovat platby za pojistné
Pokud patříte mezi naše klienty, kteří mají sjednané životní pojištění NN Blue, případně jiný z produktů bývalé pojišťovny Aegon, chtěli bychom vás poprosit o úpravu trvalého příkazu podle níže uvedených údajů. Ideálně už od příštího měsíce. Současný účet totiž budeme brzy rušit.
Nové platební údaje jsou:
Číslo účtu | 1000588419/3500 |
---|---|
Variabilní symbol | číslo pojistné smlouvy |
Specifický symbol (uveďte, máte-li investiční pojištění) |
11 (pro běžné pojistné) |
22 (pro mimořádné pojistné) | |
33xx (pro odlišnou alokaci, kdy xx = číslo fondu) |
Pokud jste si pro úhradu pojistného k vaší smlouvě zvolili způsob placení poštovní poukázkou, obdržíte složenky s předvyplněnými novými údaji na následující pojistný rok před výročím pojištění. Na každé z nich bude uvedeno také datum splatnosti příslušného pojistného. V případě zájmu o změnu způsobu placení nám prosím dejte vědět. Díky bezhotovostním platbám můžete ušetřit, protože snížíte výši inkasních poplatků.
Pokud byste měli jakékoli doplňující dotazy, neváhejte se obrátit na naše kolegy z Klientského centra, kteří jsou vám k dispozici každý všední den od 8 do 18 hodin na telefonu 244 090 800 nebo e-mailu dotazy@nn.cz.