10.12.2009
Nemáte zapnutý Javascript, webová stránka nebude fungovat správně.
Některé části webu a aplikace nebudou dostupné.
Stejně tak můžete Veroniku požádat o schůzku s poradcem. Veronika je samozřejmě nápomocná se servisními požadavky i současným klientům ING.
Pokud byste si s Veronikou povídat nechtěli, stačí ji vypnout obvyklým stisknutím křížku v pravém horním rohu nebo na stránce ING kliknout na „Skrýt průvodce“. A pokud by vám Veronika chyběla, opět ji najdete na stejném místě po stisku „Zobrazit průvodce“. Okno s Veronikou si také můžete posunout na jinou část vaší obrazovky, kde vám nebude tolik překážet.
Doufáme, že si Veroniku oblíbíte a věříme, že vám dokáže pomoci. Pokud byste ale chtěli Veronice cokoliv vytknout, napiště na lukas.rericha@nn.cz .
Virtuální průvodkyni nám pomohla namluvit Jitka Ježková, která nám poskytla i krátký rozhovor:
ING: Jak se vám pracovalo na dabingu virtuální ženy?
JJ: Nebyl to dabing v pravém slova smyslu. Tam se přizpůsobuji originálu. V tomto případě bude virtuální průvodkyně otevírat pusu podle mě. A právě proto to bylo také mnohem svobodnější a u několika odpovědí dokonce zábavné.
ING: Už jste podobného průvodce po webových stránkách někdy namlouvala?
JJ: Ne a ani nevím, zda jsem něco podobného vůbec někdy viděla - snad kromě sci-fi filmů.
ING: Nechala byste si od virtuální poradkyně poradit?
JJ: Jsem ten typ, který i když má možnost postupovat podle nějakého automatického průvodce - třeba při telefon bankingu - raději se nechá přepojit na živého operátora. Ale po tom, co jsem namluvila průvodkyni, možná to přehodnotím a vyzkouším ji. Její odpovědi jsou přesné, nezavádějí a správně odkazují.
ING: Co nejbizarnějšího jste v životě namlouvala?
JJ: Muže v japonském animovaném seriálu.
ING: Co nebo koho byste chtěla dabovat?
JJ: Už jsem dabovala všechny možné žánry a snad všechny herečky, žijící i nežijící. Jsem ráda, že dabuji Kate Winslet. Je to skvělá herečka s dobrým vkusem. V dabingu skutečně žádný "sen" nemám.