08.04.2021
Nemáte zapnutý Javascript, webová stránka nebude fungovat správně.
Některé části webu a aplikace nebudou dostupné.
Do pražských ulic bude celý rok vyjíždět speciální běžecká tramvaj NN TramRun, kterou NN pojišťovna a penzijní společnost zahájily svou jarní kampaň na podporu zdravého životního stylu. Tu podpoří i rychlobruslařka Martina Sáblíková, dlouholetá česká ambasadorka NN. „Chceme inspirovat lidi, aby se rozhýbali po dlouhé zimě a udělali pár kroků navíc. Naše letošní aktivity zaměřené na sportování jsou výsledkem hovorů se stotisíci našich klientů, kteří chtějí žít svůj život naplno a hledají dlouhodobou motivaci k zlepšení životosprávy,“ říká Lucie Primáková z marketingu NN ČR.
Tramvajová kampaň NN TramRun pod vzhledem je podepsán Pavel Hrych (LOGO FOGO) a za názvem a Zdravým jízdním řádem stojí studio Isobar tvoří OOH část integrované jarní kampaně NN, která nyní intezivně poběží tři měsíce také na sociálních médiích. Vrcholem bude televizní spot na přelomu května a června s již zmíněnou rychlobruslařskou šampionkou Martinou Sáblíkovou. Tramvaj NN TramRun bude vyjíždět z vozony Pankrác a o jejím konkrétním nasazení na jednotlivé linky bude až do 31. března 2022 rozhodovat Dopravní podnik Praha.
„V květnu navíc spustíme nový facebookový profil kompletně věnovaný zdravému žitovnímí stylu. Věříme, že si své fanoušky najde právě mezi aktivními lidmi, kteří rádi sportují, nebo těmi, kdo začínají přemýšlet o úpravě životního stylu,” prozrazuje Primáková. Aby nezůstalo jen u slov, patří do jarní motivační kampaně NN pojišťovny a penzijní společnosti také partnerské aktivace, jako je například seriál pro amatérské běžce NN Night Run, ale i řada virtuálních závodů Werunvirtual.com anebo chystaná spolupráce s portálem Světběhu.cz.
„Hlavním motivem jarní kampaně NN ČR je nadále motto „Život se má žít“, které nabádá nejen k zamyšlení nad aktuální dobou, ale především vybízí k aktivnímu způsobu trávení volného času,“ vysvětluje marketingový ředitel NN ČR Boris Goméz. Výzkumy ukazují, že také na Čechy dolehla pandemie nejen psychicky, ale i fyzicky lidé více kouří, pijí, propadají depresím a přibírají na váze. „NN Životní pojišťovna dokáže vážnost těchto rizik posoudit, a proto chce lidem pomoci se jim postavit a změnit svůj život k lepšímu. Nechceme nikoho strašit, ale naopak motivovat s humorem a nadhledem,“ dodává Goméz při pohledu na slogany, které zdobí tramvaj NN TramRun.
Pojišťovací skupina NN Group, která v Česku provozuje NN Životní pojišťovnu a NN Penzijní společnost, zajišťuje finanční budoucnost lidem už přes 175 let a působí v 20 zemích světa. K aktivnímu životnímu stylu v rámci sponzoringu vybízí dlouhá léta; je hlavním sponzorem desítek velkých běžeckých akcí po celé Evropě a v Asii, včetně maratónů v Rotterdamu a Okinawě a závodu San Silvestre Vallecana v Madridu. Je také hlavním partnerem profesionálního běžeckého týmu NN Running Team. NN Group nezapomíná ani na volnočasové běžce. V České republice je NN už šestým rokem generálním sponzorem série zážitkových běhů pro celou rodinu NN Night Run, kde si radost ze společného běhu prožily již statisíce běžců. „Pro NN je kvalita života v každém věku to nejdůležitější poslání a pohyb a zdravý životní styl je předpokladem k tomu, abychom si mohli vychutnat každý den naplno. Co se v mládí naběháš, ve stáří jako když najdeš,” uzavírá se smíchem Lucie Primáková z NN pojišťovny a penzijní společnosti.