Přeskočit na: Obsah

25.04.2016

Fanoušci NN soutěží s českými hokejisty

NN pojišťovna a penzijní společnost spustila v rámci své jarní marketingové kampaně na svých facebookových stránkách sérii tipovacích soutěží, které se týkají nadcházejícího mistrovství světa v hokeji. Návštěvníci stránek tak nemusí jen pasivně sledovat hokejová utkání, ale mohou se snažit uhodnout celkového vítěze mistrovství a výsledky jednotlivých zápasů českého národního týmu, jejichž přímé přenosy v ČT sponzoruje NN. Soutěže probíhají v rámci kampaně, jejímž cílem je posílit znalost značky NN a přiblížit veřejnosti nové rizikové životní pojištění NN Život.

Lidé tipují vítěze a výsledky
Na facebookových stránkách NN byla první soutěžní otázka již položena a další budou následovat během celého hokejového šampionátu. Návštěvníci stránek mohou tipovat jak celkového vítěze mistrovství, tak také výsledky jednotlivých utkání českého národního týmu. „O naši soutěž je na Facebooku evidentní zájem. Na naši první otázku reagovalo a celkového vítěze mistrovství se snažilo uhodnout už více než 150 lidí. Pravděpodobnost získání výhry je přitom docela velká, neboť v rámci této otázky soutěžíme celkem o 30 výher. Jde přitom jen o první otázku z mnoha,“ poznamenává Rostislav Trávníček, ředitel marketingu a komunikace NN pojišťovny a penzijní společnosti.
Soutěžící na Facebooku mohou vyhrát zajímavou deskovou hru s finanční tematikou Uroboros – Koloběh života. Ta je zaměřena nejen na finanční gramotnost, ale také na koloběh reálného života, roli zaměstnance a podnikatele, možnost investic, tvorbu rezerv a v neposlední řadě důležitost celoživotního vzdělávání.

Odhalení protagonistů spotu
Na facebookových stránkách NN mohou lidé zhlédnout také sérii videí, které veřejnost seznamují s životem protagonistů televizního spotu, jenž od 1. dubna vysílají televizní kanály skupiny Prima a TV Barrandov. Spot, který se publika ptá: Na čem vám opravdu záleží?, je založený na životních příbězích skutečných lidí a byl natočen v několika evropských zemích včetně Česka. Reklama je součástí jarní marketingové kampaně, kterou chce NN podpořit znalost značky NN a zároveň představit veřejnosti nové rizikové životní pojištění NN Život.

Rizikové životní pojištění NN Život
Výhodou nového pojištění NN Život je flexibilita. Klienti si mohou bezplatně měnit skladbu pojištěných rizik či upravovat výši pojistné částky podle svých aktuálních potřeb – například podle toho, jak splácejí hypotéku či jiný úvěr. V rámci jedné smlouvy mohou klienti zajistit celou rodinu (až 2 dospělé osoby a až 10 dětí), pojištění je navíc dostupné už od 300 korun měsíčně.