10.03.2008
Nemáte zapnutý Javascript, webová stránka nebude fungovat správně.
Některé části webu a aplikace nebudou dostupné.
V roce 2007 zaznamenala retailová část ING ČR (životní a zdravotní pojištění, penzijní fond, podílové fondy, spořicí účty a hypotéky) 22% nárůst aktiv ve správě na celkem 79,88 mld. Kč. Velké investice ING ČR vložila do vývoje a propagace přímého distribučního kanálu spořicího účtu ING Konto. I přesto čistý zisk ING Retail vzrostl o 4 % a ke konci roku činil 1,12 mld. Kč. Investice do ING Konta se ovšem jednoznačně vyplácí, protože společnosti ING přivedla velkou část nových klientů. K 31. prosinci 2007 mělo smlouvu s ING 867 629 klientů, což je o 15 % více než v roce 2006.
Celkové výsledky retailové části ING
|
2006 | 2007 | Meziroční změna |
---|---|---|---|
Aktiva ve správě |
65 353 mil. Kč |
79 876 mil. Kč |
22 % |
Počet klientů |
754 873 |
867 629 |
15 % |
Čistý zisk |
1 083 mil. Kč |
1 123 mil. Kč |
4 % |
„Obchodními výsledky v ČR jsem opravdu nadšená,“ prohlásila Alexis George, nová generální ředitelka a předsedkyně výkonné rady ING ČR/SR. „Je příjemné nastoupit do firmy, která si vede takto skvěle. Nesmírně se těším na hledání nových cest rozvoje naší společnosti v následujících letech.“
10.03.2008
Výsledky ING Pojišťovny
Předepsané pojistné 5 932 mil.Kč. 7 270 mil. Kč 23 % Aktiva ve správě 30 439 mil. Kč 31 770 mil. Kč 4 % Počet smluv 403 682 423 251 5 % Aktiva celkem 32 540 mil. Kč 33 192 mil. Kč 2 %
2006
2007
Meziroční změna
Ke konci roku 2007 dosáhlo předepsané pojistné ING Pojišťovny výše 7,27 mld. Kč. V porovnání se stejným obdobím loňského roku (kdy předepsané pojistné činilo 5,93 mld. Kč) jsme zaznamenali nárůst o 23 %.
Růst počtu klientů i počtu uzavřených smluv se promítl do zvýšení objemu aktiv ve správě . Ke konci roku 2007 činil objem aktiv ve správě ING Pojišťovny 31,77 mld. Kč, celková aktiva pak činila 33 mld. Kč.
Společnost ING se v loňském roce zařadila mezi nejúspěšnější účastníky prestižní soutěže Accenture Zlatá koruna 2007. Produkt ING Investor Plus již počtvrté získal titul nejlepšího životního pojištění. Rodinné životní pojištění RODINA získalo Bronzovou korunu. Tento typ pojištění nabízí komplexní řešení, díky němuž je možno celé rodině založit životní pojištění podpisem jediné smlouvy. Jednoduché řešení je navíc doplněno třinácti připojištěními, díky nimž lze pro každou pojištěnou osobuvytvořit produkt přímo namíru.
Společnost ING Insurance Central Europe dále získala cenu Regionální pojišťovna roku 2007 mezinárodního časopisu Life & Pensions.
10.03.2008
Výsledky ING Penzijního fondy
|
2006 | 2007 | Meziroční změna |
---|---|---|---|
Aktiva ve správě |
16 645 mil. Kč |
18 381 mil. Kč |
10 % |
Počet smluv |
420 711 |
465 624 |
11 % |
Aktiva celkem |
17 545 mil. Kč |
19 261 mil. Kč |
10 % |
Během roku 2007 vzrostlo množství klientů ING Penzijního fondu o 11 %. Růst počtu klientů i počtu uzavřených smluv se promítl do zvýšení objemu aktiv, která fond spravoval. V průběhu loňského roku vzrostl objem aktiv ve správě ING Penzijního fondu o 18,38 mld. Kč, což odpovídá meziročnímu nárůstu o 10 %.
ING Penzijní připojištění potvrdilo svou tradiční kvalitu získáním Stříbrné koruny v rámci soutěže Accenture Zlatá koruna. ING Penzijní fond charakterizuje dlouhodobé nadstandardní vysoké zhodnocení vložených prostředků. Plán připojištění využívá možnosti měsíčního státního příspěvku tak, aby úspory rostly co nejvíce, čímž napomáhá dosažení důstojné životní úrovně i po odchodu do důchodu.
10.03.2008
Výsledky ING Fondů a ING Konta
|
2006 | 2007 | Meziroční změna |
---|---|---|---|
Aktiva ve správě (Ing Fondy) |
8 198 mil. Kč |
9 045 mil.Kč |
10 % |
Aktiva ve správě (Ing Konto) |
10 070 mil. Kč |
20 680 mil.Kč |
105 % |
ING Konto, jeden z nejvýhodněji úročených spořicích účtů v České republice ve své kategorii, nyní klientům nabízí úročení ve výši 3 % p.a. Zájem klientů o tento produkt dokazuje celková výše vkladů. Objem aktiv ve správě se zdvojnásobil na celkových 20 mld. Kč. To znamená, že ING Konto značně posílilo svoji vedoucí pozici v oblasti přímých úspor. Přesto, že společnost ING nemá síť „kamenných“ poboček, její výsledky naznačují, že se stává nepominutelným konkurentem i pro klasické banky.
Ke 31. prosinci 2007 se ING Konto mohlo pochlubit 102 000 klientů, což odpovídá 143% nárůstu oprotipředchozímu roku. Kromě nadprůměrné výnosnosti má účet ING Konto i další výhody jako možnost okamžitého výběru peněz bez výpovědní lhůty (což jej zásadně odlišuje od termínovaných vkladů) nebo nulové poplatky za zřízení a vedení účtu či realizaci transakcí.
ING Konto získalo ocenění Zlatá koruna v kategorii univerzálních bankovních produktů, což je velký úspěch pro celou skupinu.
V prestižní soutěži Accenture Zlatá koruna 2007 si skvěle vedl i ING International Český akciový fond, který získal Zlatou korunu popáté za sebou, a ING (L) Invest Global High Dividend Fund, který získal Bronzovou korunu. Fond je určen investorům, jejichž cílem je dlouhodobé zhodnocení kapitálu investováním do společností, jejichž akcie jsou obchodovány na středoevropských trzích. ING (L) Invest Global High Dividend investuje především do diverzifikovaného portfolia akcií anebo firemních převoditelných cenných papírů, jež jsou založeny, kotovány nebo obchodovány v kterékoli zemi na světě a nabízejí atraktivní dividendové výnosy.
10.03.2008
Rok 2007 byl již druhým rokem, kdy společnost ING úspěšně sponzorovala tým Formule 1 Renault. Spolupráce s ING Renault F1 týmem je úspěšná, společnost ING je s jejím průběhem spokojena a těší se na její pokračování.
Prostřednictvím této sponzorské činnosti společnost ING posiluje globální povědomí o své značce a profiluje se jako jedna z předních světových institucí poskytujících finanční služby v oborech bankovnictví, pojištění a správy aktiv více než 60 milionům lidí ve více než 50 zemích světa.
***
ING je globální finanční instituce nizozemského původu, která nabízí služby v oblasti bankovnictví, pojišťovnictví a správy aktiv 75 milionům svých zákazníků ve více než 50 zemích celého světa. Podle nejnovějšího žebříčku časopisu Fortuneje ING z hlediska tržeb největší finanční institucí na světě.
Tiskové informace: |
Alexandra Gjurić, tisková mluvčí |
---|---|
tel.: |
257 473 290 |
fax: |
257 473 555 |
e-mail: |