02.10.2013
Nemáte zapnutý Javascript, webová stránka nebude fungovat správně.
Některé části webu a aplikace nebudou dostupné.
Samotný proces rebrandingu bude pozvolný a odstartuje v momentu, kdy ING úspěšně vstoupí na burzu. Do té doby budou zmíněné společnosti fungovat pod svými stávajícími značkami. Dnešní oznámení nemá žádný vliv na značku ING Bank.
„Pojišťovací část ING pokračuje v přípravě na nezávislou budoucnost dle plánu. Dnešní oznámení nové značky NN je důležitým milníkem, který dokládá, že se ocitáme na konci procesu restrukturalizace ING Group. Tyto změny jsou součástí naší snahy postarat se o to, aby náš byznys byl silný a udržitelný i do budoucna, přičemž naší hlavní prioritou jsou potřeby našich zákazníků,“ okomentoval dnešní oznámení generální ředitel ING Group Ralph Hamers.
Nový název NN odkazuje na 170letou tradici holandského pojišťovnictví a zároveň splňuje požadavky moderní a mezinárodní značky. „Máme velkou radost, že naší novou značkou bude NN. Budujeme novou společnost, která v jedné atraktivní značce sdruží tři významné značky, které působí na evropském trhu životního pojištění a správy investic. Přestože je NN novou značkou, vychází z dlouhé tradice. Věříme, že tento směr je správný pro naši společnost i naše klienty. A protože chceme i na lokální úrovni zůstat blízko svým zákazníkům, bude součástí značky v jednotlivých zemích i lokální část názvu,“ dodává Lard Friese, vice prezident ING Insurance.
Více informací k logu, značce a nové vizuální identitě najdete na stránkách www.nn.eu