03.04.2013
Nemáte zapnutý Javascript, webová stránka nebude fungovat správně.
Některé části webu a aplikace nebudou dostupné.
„V loňském roce jsme byli v této oblasti velmi úspěšní. On-line prodeje penzijního připojištění tvořily nejen významný podíl na celkových prodejích tohoto produktu, ale dokonce překonaly prodeje prostřednictvím makléřské sítě. Ukázalo se tak, že on-line distribuce penzijního spoření a životního pojištění hraje významnou roli v distribuci našich produktů,“ říká Michal Skalický, ředitel přímé distribuce ING Pojišťovny ČR/SR.
Z prodejů penzijního připojištění vidíme, že sjednání přes internet není pro Čechy bariérou. Naopak se ukazuje, že u jednodušších produktů, kterým klienti rozumějí, tento způsob preferují. Ze zákaznické analýzy navíc vyplývá, že ani ročníky současných padesátníků neměli se sjednáním penzijního připojištění touto cestou problém; on-line sjednání pojištění a spoření není tedy jen doménou mladé generace. Pokud jsou webové stránky přehledně zpracované, doplněné vysvětlujícími a interaktivními prvky, jakými jsou například videa a kalkulačky, a formuláře pro sjednání jsou logicky strukturovány a uživatelsky přívětivé, zvládne on-line sjednání téměř každý.
Spuštění on-line prodeje DPS bude doprovázeno marketingovou kampaní, a to jak na předních zpravodajských serverech, tak v televizi, především na Prima Cool. V kampani se zaměřujeme především na mladší generaci, která právě vstupuje na trh práce a se vzrůstajícím příjmem přemýšlí o možnostech spoření.
Od ledna tohoto roku je spuštěn II. pilíř důchodového spoření, a tak je téma zajištění na penzi velice aktuálním celospolečenským tématem. Ochota Čechů vstoupit právě do II. pilíře je nicméně velmi nízká, a proto ING přichází s nabídkou alternativy v podobě DPS, navíc formou, která je mladé generaci velmi blízká.
„Věříme, že v prodejích DPS přes internet budeme alespoň stejně tak úspěšní, jako jsme byli v loňském roce v případě penzijního připojištění,“ doplnil Michal Skalický.