Přeskočit na: Obsah

30.03.2015

NN má novou šéfku marketingu a vývoje produktů

Od 1. dubna se novou ředitelkou marketingu a produktového vývoje NN ČR i SR stává Kateřina Štěrbová, dosavadní obchodní ředitelka zodpovědná za externí distribuci a korporátní klienty. Se změnou pozice se zároveň stává členkou představenstva.

Kateřina svou kariéru v NN zahájila v roce 2011, kdy nastoupila na pozici obchodní ředitelky pro prodejní kanál Bankassurance (bankopojištění). Postupem času se stala také šéfkou obchodu pro firemní klienty a v roce 2014 přibrala pod svou správu také makléřský kanál. „Kateřina opakovaně prokázala, že je schopnou manažerkou, která si poradí i s velmi náročnými úkoly. Mám opravdu velkou radost, že naši nabídku přijala. NN zná velmi dobře, a to včetně jejích procesů, perfektně rozumí potřebám obchodu a zároveň má kreativní a strategické myšlení, což jsou předpoklady pro úspěšnou spolupráci,“ vysvětluje generální ředitelka NN Renata Mrázová.

Jako ředitelka marketingu a produktového vývoje NN bude mít Kateřina na starost strategický marketing, vývoj nových a řízení stávajících produktů životního pojištění, penze v České republice, business inteligence a on-line prezentaci NN. „Mým největším úkolem v nové pozici bude především posílení strategického marketingu směrem k proklientsky orientované NN a ještě větší propojení produktového vývoje s potřebami klientů,“ uvedla ke svému nástupu Kateřina Štěrbová.

Kateřina (46) má téměř 20 let zkušeností z bankovnictví, správy aktiv a poradenství. Před nástupem do NN pracovala v ČSOB Penzijním fondu jako obchodní a marketingová ředitelka, současně byla členkou představenstva. Vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze a Wharton School of University of Pennsylvania, kde získala titul MBA. Ve volném čase ráda jezdí na kolečkových bruslích, lyžuje a zajímá se o jógu a módu.

 

Profil NN

NN Životní pojišťovna, dříve ING Životní pojišťovna
NN Životní pojišťovna působí na českém trhu již od roku 1992, kdy pod názvem Nationale-Nederlanden začala jako první zahraniční pojišťovna nabízet životní pojištění. Byla také první životní pojišťovnou, která v roce 2011 nabídla klientům on-line životní pojištění.  Součástí stávající produktové nabídky je například flexibilní investiční životní pojištění Smart, on-line rizikové pojištění ProAktiv či speciální pojištění pro ženy pro případ rakoviny prsu a pohlavních orgánů For You. Produkty NN Životní pojišťovny se pravidelně umisťují na předních místech v oborových soutěžích, v roce 2012 tato společnost získala také prestižní ocenění Nejlepší pojišťovna roku a zároveň Klientsky nejpřívětivější pojišťovna.

NN Penzijní společnost, dříve ING Penzijní společnost
NN Penzijní společnost začala nabízet soukromé spoření na penzi v roce 1995 jako jedna z prvních společností v České republice. Za 20 let působení v ČR připsala klientům zhodnocení ve výšce 5 miliard korun. V roce 2013 klientům přinesla inovativní řešení správy soukromého spoření na penzi v podobě on-line portálu Moje NN, který postupně rozšířila i na správu životní pojištění.

NN Group
NN Group působí v 18 zemích, kde poskytuje služby 15 milionům klientů, o které pečuje 12 000 zaměstnanců. NN navazuje na 170letou tradici v oboru finančních služeb a její název je odkazem na pojišťovnu Nationale-Nederlanden, pod jejíž vlajkou NN v minulosti působila i v České republice. NN Group se zaměřuje především na životní pojištění, důchodové spoření a investiční management, v některých zemích ale poskytuje i bankovní a další finanční služby.