Přeskočit na: Obsah

30.09.2015

NN v novém televizním spotu sází na motivy blízké českému divákovi – houbaření a turistiku

Na podporu podzimní kampaně k připojištění invalidity připravila NN pojišťovna a penzijní společnost nový TV spot, který navazuje na dosavadní rebrandingovou kampaň. Jeho hlavním protagonistou je turista, kterého sice potká pád ze srázu, ale díky houbaři známému z dřívější kampaně i relativně měkké přistání. O přípravu konceptu spotu se i tentokrát postarala reklamní agentura Saatchi & Saatchi Prague, režie se ujal Dominik Miškovský. Natáčení probíhalo v srpnu a kvůli nepříznivému počasí musel štáb v některých scénách improvizovat.

NN pojišťovna a penzijní společnost podpoří produkt připojištění invalidity staronovým videospotem. Vznikl dotočením tematické produktové koncovky k původnímu videu s houbařem. „Zvolili jsme koncept dotočení produktového tag-onu a jeho napojení na stávající spot, protože původní kreativa se setkala s velkým ohlasem. Obsahově se nám nejlépe hodila ke komunikaci tématu a navíc se jedná o nejpopulárnější ze tří původních spotů. Na Youtube zaznamenal více než 1,5 milionu zhlédnutí,“ uvádí Eva Zábušek, šéfka marketingové komunikace NN.

Natačení reklamního spotu NN
Aktuální spot, stejně jako původní tři rebrandingové TV spoty, vytvořila pro NN pojišťovnu a penzijní společnost agentura Saatchi & Saatchi Prague. „Velký úspěch kampaně přisuzujeme tomu, že je humorná a především budí emoce. Pomohla nám s vytvořením image moderní a inovativní společnosti, která je specialistou na životní pojištění a penze,“ dodává Eva Zábušek.

Jak se natáčel reklamní spot pojišťovny NN
Ve hře bylo více scénářů dotáčky. Nakonec zvítězila varianta s turistou, který spadne ze srázu a přistane na vozíku s houbami. Natáčení probíhalo v polovině srpna v lesích za Prahou. Přesto, že tři týdny před natáčením panovala úmorná vedra, den před akcí začalo vydatně pršet. Uvažovalo se dokonce o odvolání celého natáčení. Po diskusi s režisérem padlo rozhodnutí pokračovat. Scéna byla zakryta plachtou tak, aby nepršelo na herce a kamera nezabírala dešťové kapky.

Průběh natáčení obíbeného reklamního spotu NN