21.03.2017
Nemáte zapnutý Javascript, webová stránka nebude fungovat správně.
Některé části webu a aplikace nebudou dostupné.
Obchodní značka NN Penzijní společnost se stala jednou z mála značek působících na českém trhu, které na základě přísných kritérií získaly prestižní ocenění Czech Superbrands 2017. Pečeť Superbrands získávají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Databáze všech registrovaných obchodních značek a výsledků společností jsou podkladem pro průzkum veřejného mínění, ve kterém spotřebitelé hlasují pro jednotlivé značky. Konečné slovo při udělování titulů Superbrands má odborná komise Brand Council.
Společnosti oceněné Superbrands daného roku představují absolutní špičku ve svém oboru. Odbornou komisi Brand Council tvoří profesionálové z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Bernou mincí při rozhodování jsou atributy jako známost, budování značky, inovace či prestiž. Značky jsou nominovány výhradně na základě odborných kritérií, přičemž společnosti o toto uznání nemohou zažádat. Kolébkou mezinárodní organizace Superbrands je Velká Británie, kde projekt v roce 1994 vznikl a z níž se během více než 20 let rozšířil do více než 90 států napříč 5 kontinenty.
„Cena Superbrands 2017 je pro nás krásnou odměnou za 25leté působení na českém trhu. Jsme hrdí na to, že NN navázala na loňský úspěch. Od rebrandingu uplynuly teprve dva roky, proto jsme rádi, že zákazníci tuto změnu dobře přijali. Povědomí a obliba značky NN stále roste, stejně tak jako důvěra klientů v kvalitu našich produktů a služeb,“ uvedla k ocenění Kateřina Štěrbová, členka představenstva NN zodpovědná za marketing a produktový vývoj. Značka NN navazuje na dobré jméno nizozemské společnosti Nationale-Nederlanden, se kterou se Češi poprvé setkali v roce 1992. Získání ocenění Superbrands 2017 je pro značku NN signálem, že směřuje správným směrem a vidí to nejen zákazníci, ale i odborná sféra.
„Smyslem ocenění Superbrands je nejen vzdát hold nejúspěšnějším značkám v oblasti brandingu, ale také uvést do středu pozornosti spotřebitelů a odborné veřejnosti mimořádně silné značky působící na českém trhu. Zároveň chceme tímto způsobem prezentovat příklady hodné následování,“ komentuje titul zástupce Superbrands pro Českou republiku Roman Sovják. „Titulem Superbrands oceňujeme mimořádnou kvalitu NN v oblasti budování značky. Ocenění by mělo především napomoci orientovat spotřebitele v okamžiku, kdy si vybírají produkt nebo službu. Věříme, že cena, kterou získala značka NN, je pro její zákazníky ujištěním a povzbuzením při jejich každodenních rozhodnutích,“ dodal k ocenění NN Roman Sovják.
Popisek k fotografii: Členové představenstva společnosti NN převzali diplom Czech Superbrands Award. Zleva: členka představenstva NN zodpovědná za marketing a produktový vývoj Kateřina Štěrbová, generální ředitel NN ČR SR Jiří Čapek, Country Brand Director Superbrands Roman Sovják.