Přeskočit na: Obsah

01.04.2016

NN uvádí na trh nové rizikové pojištění a ptá se „Na čem vám v životě opravdu záleží?“

Základní hodnoty, jako je zdraví, rodinná spokojenost či realizace životních snů vyzdvihuje jarní mediální kampaň NN pojišťovny a penzijní společnosti. Mezinárodní TV spot skupiny NN navazuje na loňskou rebradingovou kampaň s hercem Ewanem McGregorem a má podpořit znalost stále relativně nové značky. Spot vychází z reálných životních situací, jež byly natočeny s neherci, a to v několika zemích včetně Česka. NN ČR spouští kampaň v souvislosti s dnešním zahájením prodeje nového rizikového životního pojištění NN Život, které si klienti mohou poskládat podle svých vlastních potřeb.          

Mediální kampaň
Nový mezinárodní televizní spot založený na skutečných životních situacích vytvořila pro skupinu NN nizozemská agentura Khanna\Reidinga. Ta natočila v různých zemích včetně České republiky a Slovenska velké množství scén, z nichž si pak NN ČR a NN SR vytvořily televizní spoty relevantní pro své lokální trhy. Opravdovost a hloubku dodává reklamě využití neherců, respektive skutečných lidí a jejich příběhů. Hlavním motivem je totiž život sám, se všemi jeho radostmi a strastmi.

„Jsme společnost, která si zakládá na hodnotách, jako je péče, transparentnost a důvěra, a pro kterou slogan ,Na vás záleží‘ není jen prázdnou frází. Úkolem NN je pomáhat lidem zajistit jejich finanční budoucnost, právě proto, aby se mohli věnovat tomu, na čem jim opravdu záleží. Naše nová kampaň vyzývá k tomu, aby si lidé chránili to nejcennější, co mají – život,“ komentuje kampaň Kateřina Štěrbová, členka představenstva NN zodpovědná za marketing a produktový vývoj.

Nový reklamní spot NN je v televizi k vidění od 1. dubna, a to na kanálech skupiny Prima (např. TV Prima, Prima Cool, Prima Love ad.). Cílovou skupinou jsou lidé ve věku 25–45 let, zejména pak rodiny s dětmi. Mladší věkové skupině bude určena on-line kampaň, která startuje 15. dubna. Dále se NN v rámci kampaně zapojí také do sponzoringu přenosů z mistrovství světa v ledním hokeji v České televizi, a to od 6. května.

Rizikové životní pojištění NN Život
Jarní kampaň startuje 1. dubna, tedy ve stejný moment, kdy společnost NN uvádí na trh nové rizikové životní pojištění NN Život. Produkt podporuje aktuální trend na českém trhu, kde lidé od pojištění žádají především krytí závažných životních rizik, zatímco pro zhodnocování prostředků využívají jiné investiční nástroje, například podílové fondy. „Život je plný překvapení – těch hezkých, ale bohužel i takových, které nás nemile zaskočí. Pojistné krytí rizik, která mohou ohrozit kohokoli z nás, je jednou z cest, jak minimalizovat starosti o finance v případě neblahé životní události. Pojištění NN Život je určeno každému, kdo chce ochránit sebe a svou rodinu,“ dodává k novému produktu Kateřina Štěrbová.

Výhodou nového pojištění NN Život je flexibilita. Klienti si mohou skladbu pojištěných rizik měnit dle svých aktuálních potřeb i v průběhu pojištění, a to zcela bez poplatků. Stejně tak si mohou upravovat výši pojistné částky, například ji snižovat dle toho, jak splácí hypotéku či jiný úvěr. V rámci jedné smlouvy mohou klienti navíc jednoduše zajistit celou rodinu (až 2 dospělé osoby a až 10 dětí).