16.02.2009
Nemáte zapnutý Javascript, webová stránka nebude fungovat správně.
Některé části webu a aplikace nebudou dostupné.
Účast ING ve Formuli 1 byla prvním firemním globálním sponzorským projektem, který měl za cíl zvýšit tržby a zvýšit globální povědomí o značce, obzvláště na trzích, které jsou pro růst ING klíčové. V posledních dvou letech ING úspěšně splnila cíle sponzorství F1 a o 16 procent zvýšila globální povědomí o značce 16 procent (ve srovnání z března 20007 s listopadem 2008).
F1 silně napomáhá rozvoji podnikání i v náročných ekonomických podmínkách. V posledním roce snížila ING náklady na sponzorství o 40 %, ovšem i v roce 2009 se zaměří na příležitosti ke zvyšování zisku.
Vztah ING ke stáji Renault F1 byl přátelský a ING bude se stájí v posledním roce partnerství nadále úzce spolupracovat.
***
Profil ING
ING je globální finanční instituce holandského původu, která nabízí služby v oblasti bankovnictví, pojišťovnictví a správy aktiv ve více než 50 zemích světa. Jejích 130 000 zaměstnanců každý den pomáhá klientům špičkovým způsobem spravovat jejich finance.
Případné dotazy posílejte na: |
|
---|---|
Nanne Bos, ING Group |
Jon Tracey, ING F1 Programme Communications |
+31 20 541 6516 |
+44 2077676373 / +44 7730 051846 |