Přeskočit na: Obsah

16.02.2009

Po sezóně 2009 ING ukončí sponzorský program F1

Účast ING ve Formuli 1 byla prvním firemním globálním sponzorským projektem, který měl za cíl zvýšit tržby a zvýšit globální povědomí o značce, obzvláště na trzích, které jsou pro růst ING klíčové. V posledních dvou letech ING úspěšně splnila cíle sponzorství F1 a o 16 procent zvýšila globální povědomí o značce 16 procent (ve srovnání z března 20007 s listopadem 2008).
F1 silně napomáhá rozvoji podnikání i v náročných ekonomických podmínkách. V posledním roce snížila ING náklady na sponzorství o 40 %, ovšem i v roce 2009 se zaměří na příležitosti ke zvyšování zisku.
Vztah ING ke stáji Renault F1 byl přátelský a ING bude se stájí v posledním roce partnerství nadále úzce spolupracovat.

***

Profil ING

ING je globální finanční instituce holandského původu, která nabízí služby v oblasti bankovnictví, pojišťovnictví a správy aktiv ve více než 50 zemích světa. Jejích 130 000 zaměstnanců každý den pomáhá klientům špičkovým způsobem spravovat jejich finance.

Případné dotazy posílejte na:

Nanne Bos, ING Group

Jon Tracey, ING F1 Programme Communications

+31 20 541 6516

+44 2077676373 / +44 7730 051846

nanne.bos@ing.com

jonathan.tracey@uk.ing.com