Přeskočit na: Obsah

01.10.2019

Pojišťovna Aegon se spojuje s NN. Tváří přeměny v novou a silnější NN je Martina Sáblíková

NN Životní pojišťovna, která již oznámila koupi a převzetí pojišťovacích aktivit skupiny Aegon v České republice, získala všechny souhlasy regulátorů k uskutečnění fúze. K 1. říjnu 2019 proto dochází se schválením České národní banky ke sloučení obou pojišťoven. Aegon Pojišťovna zanikne a NN Životní pojišťovna se stane nástupnickou společností s celkem asi 400 tisíci klientů a pozicí třetí největší životní pojišťovny v ČR. Pro klienty pojišťovny Aegon ani NN se nic nemění – nadále mají nárok na stávající produkty a služby, navíc získají ještě širší možnosti zajištění své finanční budoucnosti.

„Spojují nás holandské kořeny a teď i společná budoucnost. Sdílíme také stejné hodnoty ohledně péče o klienty, ať už jde o krytí rizik či zajištění spokojeného stáří. Po sloučení tu pro ně budeme v ještě lepší formě,“ říká Maurick Schellekens, generální ředitel NN ČR.

Většině klientů pojišťovny Aegon v ČR již dorazil dopis, který je o změně vlastníka informuje a shrnuje veškeré související praktické informace. „Všechny klienty ujišťuji, že se pro ně nic nemění. I po sloučení obou pojišťoven zůstávají podmínky jejich smlouvy i kvalita životního pojiště-ní zcela zachovány. Nemusí nic zařizovat ani měnit,“ dodává Maurick Schellekens.

Nizozemská finanční skupina NN podniká v 18 zemích světa a poskytuje služby 17 milionům klientů, zejména v oblasti životního pojištění, důchodového spoření a investic. Loni v létě oznámila koupi životní pojišťovny Aegon v České republice a životní pojišťovny a důchodové správcovské společnosti Aegon na Slovensku za 155 milionů eur. Po dokončení transakce na začátku roku nyní v ČR dochází k právní fúzi obou společností.

„Díky spojení společností Aegon a NN vybudujeme novou NN, která bude postavena na tom nejlepším z obou společností,“ říká k dalším plánům generální ředitel NN ČR. „Potenciál moderních informačních systémů Aegonu spolu s tržní silou a finančním zázemím NN nám umožní nabídnout ještě atraktivnější produkty a služby, a to již příští rok,“ vysvětluje Maurick Schellekens.

NN Životní pojišťovna působí na českém trhu již od roku 1992, kdy pod názvem NationaleNederlanden začala jako první zahraniční pojišťovna nabízet životní pojištění. Je držitelem oce-nění Superbrands 2016, 2018 a 2019, její produkty se pravidelně umisťují na předních místech v oborových soutěžích a získala stříbro mezi životními pojišťovnami podle výzkumu Hospodářských novin „Nejlepší pojišťovna 2018“.

Nová NN a Martina Sáblíková

Zatímco značka Aegon od října přestane působit na českém trhu, NN plánuje další posílení své viditelnosti a chystá na příští rok inovovanou nabídku produktů a služeb zákazníkům.

„Cítíme se zavázáni i nadále poskytovat všem našim zákazníkům kvalitní služby, na které jsou zvyklí.  Zároveň je ale před námi výzva vybudovat novou NN tak, aby si k nám našli cestu i ti, kteří nás dosud míjeli,“ sděluje svou vizi generální ředitel NN ČR, která kromě životního pojištění nabízí také spoření na penzi se státní podporou.

Snahu o pokračování toho, na co jsou zvyklí čeští klienti NN i Aegonu, podtrhuje i partnerství, které NN Životní pojišťovna navázala s českou rychlobruslařkou a několikanásobnou mistryní světa Martinou Sáblíkovou. Ta byla mnoho let tváří Aegonu v Česku a nyní její podpora přechází pod NN.

„Mám z toho velkou radost. Příběh sportovkyně, která už více než deset let poráží nejlepší holandské rychlobruslařky, aniž by v Česku stál jediný rychlobruslařský ovál, je prostě senzační. Martina mě zcela okouzlila nejen svou cílevědomostí, ale také skromností. Je to velice inspira-tivní člověk,“ říká Maurick Schellekens.

Martina Sáblíková je také součástí aktuální reklamní kampaně NN. Ta odstartuje 21. října a poběží v první vlně až do konce roku nejen formou TV spotu, ale obšírněji také v online kampani. NN v ní chce odvyprávět příběhy obyčejných lidí z různých regionů, kteří stejně jako Martina mají to štěstí, že díky svému odhodlání v životě dělají to, co je naplňuje, a zároveň inspirují dru-hé.

Na tvorbě reklamní kampaně se podílelo Studio by Creative Dock spolu s produkční společností Punk Film. Svůj hlas spotům propůjčil herec Michal Dlouhý, zkušený dabér slavných osobností jako Brad Pitt nebo Keanu Reeves. Režie se ujal Pavel Nosek (cena Magnesia Český lev), za kamerou stanul Jan Baset Střítežský (4x Český lev za nejlepší kameru).