30.01.2014
Nemáte zapnutý Javascript, webová stránka nebude fungovat správně.
Některé části webu a aplikace nebudou dostupné.
„Naším cílem bylo vytvořit facebookovou aplikaci, která nabízí zábavu i edukaci zároveň. ING Čtyřboj umožňuje uživatelům se alespoň částečně vžít do kůže lidí, kteří se dostali do obtížné životní situace. Čtyři názorné příklady představené formou jednoduché hry upozorňují na to, co se může bez vlastního přičinění stát každému z nás,“ popisuje smysl facebookové novinky Eva Takáčová, manažerka marketingu ING Pojišťovny a dodává: „Záměrem je také upozornit na existenci připojištění, která eliminují finanční rizika spojená s různými životními situacemi.“ Vedle možnosti vyzkoušet si a především uvědomit si možná rizika, mají uživatelé rovněž možnost soutěžit o hodnotné ceny.
Aplikaci si můžete vyzkoušet zde.