22.06.2016
Nemáte zapnutý Javascript, webová stránka nebude fungovat správně.
Některé části webu a aplikace nebudou dostupné.
NN Životní pojišťovna získala prestižní ocenění Superbrands 2016. Titul Superbrands, jenž je v České republice udělován po svém obnovení již čtvrtým rokem, získávají pouze značky, které projdou vícekolovým výběrovým řízením čítajícím mimo jiné spotřebitelský průzkum agentury GfK. V poslední fázi má rozhodující slovo expertní komise Brand Council.
Obchodní značka NN Životní pojišťovna stala jednou z mála značek působících na českém trhu, které na základě přísných kritérií získaly ocenění Superbrands 2016. O udělení tohoto titulu rozhodla v rámci vícekolového výběrového řízení v závěrečné fázi odborná komise Brand Council. Tu tvoří profesionálové z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Bernou mincí při rozhodování jsou atributy jako známost, budování značky, inovace či prestiž.
„Titulu Superbrands 2016 si velice vážíme, tím spíš, že značka NN je na českém trhu stále relativně nová, byť navazuje na dobré jméno Nationale-Nederlanden. Od rebrandingu společnosti, který proběhl vloni v březnu, jsme do budování nové značky investovali značné úsilí i prostředky. Proto nás těší, že povědomí o nové značce roste, stejně tak jako důvěra klientů v kvalitu našich produktů a služeb,“ uvedl k ocenění Rostislav Trávníček, ředitel marketingu a komunikace NN.
Získání ocenění Superbrands 2016 je pro značku NN signálem, že směřuje správným směrem a vidí to nejen zákazníci, ale i odborná sféra.