Hlavní je klientům naslouchat a pomáhat
Nemáte zapnutý Javascript, webová stránka nebude fungovat správně.
Některé části webu a aplikace nebudou dostupné.
Profesionální finanční poradci zastupující NN působí ve všech regionech Česka. Zakládají si na osobním přístupu a dlouhodobých vztazích se svými klienty. Společně tak prožívají každodenní chvíle, ale i naprosto neobyčejné příběhy.
Klienti oceňují jejich rychlou pomoc a pečlivou práci ve chvíli, kdy je překvapí složité životní situace.
Někteří jsou s námi čtvrt století, jiní pár let, ale všichni se shodují v jednom - zásadní je setkávání se s lidmi, naslouchání a pochopení. Bez toho se nastavení kvalitního rizikového životního pojištění nebo spoření na penzi neobejde. Pokud jsou tedy hrdinové z regionů v něčem opravdu neobyčejní, je to přístupem, jaký ke klientům NN mají, jak o ně pečují, jak na ně myslí.
Za těmito lidmi my v NN pevně stojíme.
„Musím být efektivní, abych měl výsledky“
Zvlášť pokud tak jako Jiří Bilohuščín pečuje o jeden z největších zákaznických kmenů u nás. Číslo na něj mají víc než dva tisíce našich klientů. Jak sám říká, kdyby vám každý zavolal s nějakou drobností, samozřejmě pro něj tu drobnost vyřídíte. Ale budou jich taky dva tisíce, a to vás umoří. Proto je třeba si čas dobře plánovat. A to včetně takových detailů, jako kdy je vhodné poslat SMS a kdy ne.
Celý příběh„Zisk zaručí jedině dlouhodobost a stabilita“
Když klient podepisuje smlouvu, nekupuje si jenom finanční produkty, ale také služby svého poradce. Jemu věří, na něj se bude obracet, kdykoli bude něco potřebovat. Ten podpis je projev důvěry.
Celý příběh„Každý nemá odvahu být sám za sebe“
Když se zeptáte poradkyně Jany Ejemové, co všechno nedávné měsíce ve finačním poradenství změnily, nestačíte se divit. Klienti rychle pochopili, že například životní pojištění není jen nějaká nutnost, ale skutečné jištění. Navíc bez problému přešli i na nové digitální formy. Ostatně stejně jako Jana, které online technologie vyloženě sedí.
Celý příběhZačínat v pojišťovnictví před skoro třiceti lety, to bylo spíš nadšení a odvaha. Dnes mají nováčci zásadně jiný servis a podporu. Věnuje se jim hned několik kolegů a mají možnost projít různým školením. Když pro Nationale-Nederlanden v roce 1993 začal Ondřej Valeš pracovat, neměl samozřejmě mobil, ale dokonce ani pevnou linku.
Celý příběh„Co se řeklo před lety, to platí“
Mezi finančními poradci pracujícími pro NN najdete hned několik případů, kdy profese přešla z otce na syna nebo z matky na dceru. Prostě rodinná tradice. Otec Jiřího Hlavoně pracoval pro Nationale-Nederlanden od roku 1992, byl z první generace finančních poradců, kteří k mezinárodní značce přešli od státní pojišťovny.
Celý příběh„Finance jsou vztahový obchod“
Jak se buduje úplně nový poradenský tým? Proč jsou i drobnosti při práci s klienty podstatné? A proč si dají poradit spíš dospělí v práci než předškolák doma? Jak covid pročistil trh práce? Témat, která řeší takový manažer obchodního týmu pracující pro NN, je mnoho a jsou někdy překvapivě pestrá.
Celý příběh„Nemusíš být tvrďák, abys uspěl“
Je pro práci v oboru financí zásadní sebevědomí? Podle pražské finanční poradkyně pracující pro NN Petry Richterové určitě, ale vyvíjet na klienty nějaký nátlak sama neumí a ví to o sobě. „Někdy je lepší, když na klienta jdete zlehka a spíš přes povídání, naslouchání, vztahově,“ popisuje Petra výhody svého přístupu.
Celý příběh„Když nevyjde deset schůzek, klapne jedenáctá“
Co potřebuje kvalitní finanční poradce k úspěchu? Vytrvalost, dobré kontakty, empatii, výdrž, aby nečekal okamžitý úspěch za každým rohem. Ale také potkávání se s lidmi, naslouchání jejich příběhů, peripetií a starostí, se kterými leckdy dovede pomoci.
Celý příběh„Kdepak! Já a finanční poradce?“
Začít pracovat v oblasti pojišťovnictví a finančního poradenství není sice pro každého, ale také je dost zkušených a úspěšných poradců, kteří na počátku o této práci nechtěli ani slyšet.
Celý příběh„My poradci jsme takoví domácí lékaři na finance“
Nejde jenom o produkci a počet uzavřených smluv, ale především o přístup ke klientům, péči o ně a úroveň komplexního servisu, který jim finanční poradce poskytuje.
Celý příběh02.12.2021
Zadejte svoji emailovou adresu a nechte se pravidelně informovat o nových článcích na našem webu.
blog šárky sudové banner big content banner custom width banner on mobile blog:esg blog:obyčejní hrdinové doplňkové penzijní spoření děti investice jaro jídlo kampaň léto motivace mýty night run nn online penze podzim pojištění pojišťovna prevence a zdraví připojištění příběhy příběhy ženy rakovina rady rakovina ženy riziko rizikové životní pojištění slavné osobnosti služby sport spoření svátek video vlastina svátková vzdělávání zajímavosti zima zobrazit_v_penzijnim_sporeni závažná onemocnění úraz ženy životní pojištění životní styl
Zadejte svoji emailovou adresu a nechte se pravidelně informovat o nových článcích na našem webu.